ارزش های بیمارستان
1. رعايت منشور حقوق بيمار و توجه به بيمار بعنوان محور و مهمترين مشتري سازمان
2. ارج نهادن به نيروي انساني بعنوان مهمترين و با ارزش ترين منبع سازمان
3. رعايت اصل عدالت محوري در كليه فعاليتها و برنامه هاي سازمان
4. رعايت طرح انطباق در جهت احترام به حقوق بيمار
5. وجود بستر فرهنگي مناسب براي استقرار كليه محورهاي حاكميت باليني و استانداردهای اعتباربخشی
6. وجود فضاي بدون تشويش در جهت ارائه گزارشات خطا و عوارض بيمارستاني
7. پذيرفتن برنامه توسعه فردي ( PDP) بعنوان اصلي پويا و دائمي برای ارتقاء سازمان
8. اولويت ايمني بيمار و پرسنل بيمارستان در تمامي خدمات ارائه شده سازمان